Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012

ΕΡΕΥΝΑ: Οι ... αγορές - Τα ονόματα και οι εταιρίες που έκαψαν την Ελλάδα

Φανταστείτε μια πολεμική ενέργεια! Μια δολιοφθορά στις γραμμές του «εχθρού»! Μια πολεμική σύρραξη ανάμεσα σε δύο στρατούς! Ποια είναι τα «εργαλεία» που χρειάζεται ένας επιτιθέμενος; Σίγουρα , τα πυρομαχικά και σίγουρα ένα σχέδιο δράσης εναντίον του αμυνόμενου!
Στην περίπτωση της επίθεσης στην Ελλάδα, ποια ήταν τα εργαλεία της κρίσης; Ποια ήταν τα όπλα στη φαρέτρα του «εχθρού» και ποιο ήταν το σχέδιό του;
Σε αυτό το ερώτημα θα προσπαθήσω να απαντήσω σήμερα, όσο το δυνατόν πιο απλά, χωρίς περιττούς οικονομικούς όρους αλλά πάνω απ όλα με ονόματα! Τόσο προσώπων όσο και εταιριών!

"Καμία χώρα δεν είναι τόσο φιλόξενη όσο η Ελλάδα"


«Καμία χώρα δεν είναι τόσο φιλόξενη όσο η Ελλάδα», τονίζει, απευθυνόμενος στους συμπατριώτες του, ο διευθυντής της γερμανικής ταξιδιωτικής εταιρίας Alltours, Βίλι Φερχούφεν, ο οποίος σημειώνει ότι οι Γερμανοί συγχέουν τη Ρόδο με την Αθήνα και πιστεύουν ότι γίνονται παντού διαδηλώσεις....
Pulpit rock
back to top ;